TomekL (pracownik mBańku na forum) napisał:
Nic tylko wysłać do kapituły konkursu wycinki wszystkich co ciekawszych wypowiedzi jako przykład efektywności i zadać pytanie czy nagradzanie anonimowości, bezpodstawnego pomawiania marki, manipulowania mediami, tak krytykowanego wszędzie marketingu szemranego jest aby na pewno celem tej nagrody i ma coś wspólnego z kampanią społeczną. Nie mówiąc już o Kodeksie Dobrych Praktyk:
http://www.zfpr.pl/pl/onas/kodeks
Z drugiej strony wyszło szydło z worka - to już przestała być inicjatywa konsumencka, a jest to projekt PRowy .... Pytanie przez kogo inspirowany. Masz rację, ciekawy temat dla mediów.
Na forum mBańku: Kliknij tutaj
Odpowiadam:
Nasz projekt został zainspirowany przez BREeee bańk czyli mBańk i multiBańk. Inicjatywa zrodziła się w proteście przeciw robieniu z klientów dojnych krów poprzez wykorzystywanie nieścisłości i nieprecyzyjnych zapisów w umowach na korzyść banku. Umowy te zostały narzucone klientom (nie podlegały negocjacjom - można je było jedynie przyjąć lub odrzucić).
Niektóre nieprecyzyjne zapisy wykorzystywane są również w obecnie proponowanych umowach (np. kurs waluty ustalany dowolnie przez bank).
Projekt jest finansowany ze środków własnych uczestników pozyskanych m.in. z odsetek od kapitału złożonego w grupie BREeee....
polecam: http://www.mstop.pl
oraz http://www.nabiciwmbank.pl
jak i http://www.nabiciwmultibank.pl
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz