wtorek, 13 października 2009

GE Money pyta o adres, czyli sami nie umieją, od innych wymagają

"W piśmie pan z GE Money prosi, żebym dostarczył powtórnie polisę z cesją, ponieważ adres nieruchomości w formularzu cedowanej na bank polisy jest wpisany nieprawidłowo. Okrutny błąd polega na tym, że firma ubezpieczeniowa wpisała go w formacie „ulica, numer budynku / numer mieszkania”. A powinno być „ulica, numer budynku, literka „m”, numer mieszkania”. Krótko mówiąc: „m” zamiast „łamane na”."

Źródło: Maciej Samcik blog
Artykuł: Kliknij tutaj

Czy składaliście już kiedyś reklamację do BREeeeMBańku? Tak? To zapewne dostaliście uprzejmą wiadomość, że wasza reklamacja została zarejestrowana pod numerem R99999999...
Jeśli złożyliście więcej niż jedną to ..... no własnie które R jest króre?
Konsultant(ka) w Centrum Finansowym - nie odpowie bo mówi, że nie może (przynajmniej mi nie chciał(a) odpowiedzieć), infolinia - ??? nie udało mi się.

Dopiero po napisaniu pisma otrzymałem odpowiedź, z której wynika.... o zgrozo...., że niektóre moje pisma w ogóle nie wpłynęły do mBańku i nie ma ich w systemie. Na szczęście mam je potwierdzone przez CF pieczęcią i podpisem pracownika.

Giną im dokumenty? Kredytobiorcy strzeżcie się...


polecam: http://www.mstop.pl
oraz http://www.nabiciwmbank.pl
jak i http://www.nabiciwmultibank.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz