
"W grupie BRE Banku duże przetasowania w działach odpowiadających za komunikację z mediami. Najpierw nowy Dyrektor obszaru komunikacji i rzecznik samego BRE Banku, obecnie również nowy PRowiec w mBanku.
...
Naszym zdaniem, i ponownie to piszemy, bez zmiany podejścia biznesowego, sprawy „nabitych” nie da się rozwiązać tylko poprzez komunikację. To nie ta droga. Nie pomoże zatem zatrudnienie jednej z wiodących agencji PRowych, nie pomoże merytoryczna dyskusja, czy wywołujące uśmiech na naszych twarzach propozycje dla osób ze starego portfela (z litości już pomijamy ten temat). Jednym słowem PR to nie puder, którym można przykryć brzydko pachnąca sprawę i liczyć na to, że się rozejdzie po kościach. Bankowi też nie pomoże nieco kontrowersyjna kampania reklamowa (w obecnej sytuacji). Pomijając już samo hasło, jesteśmy ciekawi czy ktoś sprawdził, jak te wszystkie długie hasła czyta się na billboardach, czy ogólnie na materiałach reklamowych. Można byłoby zrobić taką analizę mediów i policzyć po koszcie „reklamy”, ile BRE Bank i mBank już wtopił na tej całej sprawie „nabitych”. Najciekawszą informacją ostatnich dni jest dla nas fakt, że zbuntowani klienci mogą dostać Złotego Spinacza 2009 – nagrodę Związku Firm Public Relations w kategorii Kampania Społeczna. „Stop kredytowym bankozaurom! – Inicjatywa kilku tysięcy konsumentów usług bankowych, zrzeszonych wokół stron internetowych nabiciwmbank.pl i mstop.pl” konkuruje z „Kumpel z Powstania. 1944 Live – San Markos i On Board Public Relations” i z „Zmień klimat na lepszy – Partner of Promotion”. Jeśli wygra kampania skierowana przeciwko BRE Bankowi, to będzie to blamaż na całego."
Źródło: http://prnews.pl/hydepark/
Artykuł: Kliknij tutaj
Nowa twarz, nowe BREeeeDnie ...
polecam: http://www.mstop.pl
oraz http://www.nabiciwmbank.pl
jak i http://www.nabiciwmultibank.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz