piątek, 16 października 2009

Śpiesz się kopiować dobre wzorce i praktyki – tak szybko Twoi klienci uciekają do konkurencji…


"...Dlaczego zatem chcąc budować straszliwie innowacyjny biznes (nie ważne czy to będzie sprzedaż butów czy wirtualnych awatarów) nie zadbamy o bardzo dobre relacje ze swoimi klientami ale nie w momencie kiedy dokonują zakupu (czyli kiedy wciskamy skutecznie im swój towar) ale wtedy kiedy oni mają problem i wracają do nas z pytaniami?..."


Źródło: http://blog.kurasinski.com
Artykuł: Kliknij tutaj

Czy klient raz nabity wróci kiedykolwiek...?? Ależ tak... wróci z pretensjami !!!

Ja już z oszczędnościami uciekłem do innego banku - teraz moje pieniądze pracują dla innej firmy i dla mnie. I choć może nie jest to dużo atrakcyjniejsza oferta ... satysfakcja jest. Nie dam się doić nieuczciwemu bankowi - wybiorę "mniejsze zło".

polecam: http://www.mstop.pl
oraz http://www.nabiciwmbank.pl
jak i http://www.nabiciwmultibank.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz