czwartek, 19 listopada 2009

Czy BREeee i jego niezadowoleni klienci mogą zakończyć spór?

"Niezgoda rujnuje dobre imię.


Przedstawiciele banku do tej pory nie specjalnie chcieli rozmawiać. Teraz zmieniają zdanie i chcą się ułożyć z klientami. - Będziemy prowadzić dialog tak, aby osiągnąć kompromis, z którego obie strony będą zadowolone - mówi "DGP" Mariusz Grendowicz.

Powodem jest głównie sprawa wizerunku banku, który stwierdził, że w przyszłości taki spór może go drogo kosztować. - W dzisiejszym świecie nie ma marek, które miałyby immunitet - uważa Jacek Gadzinowski, dyrektor ds. rozwoju biznesu agencji marketingowej Momentum Worldwide.
"

Źródło: www.tvn24.pl


Kliknij tutaj: Bank mięknie w wojnie z klientami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz